Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Var ute på LIVE med Xtreme v5.2 och blev aldrig bannad

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Var ute på LIVE med Xtreme v5.2 och blev aldrig bannad

Igår var jag på Live vid 19:00 tiden och uppdaterade min Xbox och jag blev aldrig Bannad, Jag har Version Firmware 5.2

Original inlägg av coolcool Visa Inlägg
    Igår var jag på Live vid 19:00 tiden och uppdaterade min Xbox och jag blev aldrig Bannad, Jag har Version Firmware 5.2

Det kommer... Byt till Iextreme snarast...
    Tröttna på Verbatim DL +, kör nu PS3 med PS3key. HDD is the shit.

Xbox 360 Slim som väntar på lösning
    Xbox 360 Ixtreme (Pension)

Comment

Men om jag bytter till Iextreme då måste jag slänga alla mina 40 spel som är stealth patchade för xtreme och inte för Iextreme, de kommer inte att fungera på Iextreme.

Comment

Original inlägg av coolcool Visa Inlägg
        Men om jag bytter till Iextreme då måste jag slänga alla mina 40 spel som är stealth patchade för xtreme och inte för Iextreme, de kommer inte att fungera på Iextreme.

Ok du har det dilemmat. Men då e det ju bara att köra offline och hoppas på det bästa... Vet inte om du spelar mycket Live?

Comment

Vad hjälper det att uppdatera till Ixtreme när microsoft redan reggat när han spelat med icke stealtchpatchade spel?! Han lär väl bara bli bannad i nästa våg i vilket fall som helst.

Comment

Original inlägg av Chsandberg Visa Inlägg
            Vad hjälper det att uppdatera till Ixtreme när microsoft redan reggat när han spelat med icke stealtchpatchade spel?! Han lär väl bara bli bannad i nästa våg i vilket fall som helst.

Minimerar ju riskerna iaf... Men som sagt det är ju ingen garanti för att inte bli bannad...

Comment

spelar Nästan aldrig Live men bara en enkel fråga, om man går in i LIVE och laddar ner lite arKad spel blir man bannad då ?

Eller är det bara när man spelar spel på LIVE man blir bannad utan den nyaste firmwaren?

Comment

Det är ju bara om du spelar på Live med en gammal firmware och ett "icke-stealth-patchat" spel som du riskerar bli bannad.

Om du bara går ut på Live och laddar hem demos (utan någon skiva i läsaren) är du (antagligen) ganska säker.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X