Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

O/T Denna forumsdelen.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• O/T Denna forumsdelen.

O/T

Till admin....

Skulle det inte vara gött att Xbox 360 delen börjar se ut lite mer som Xbox delen? Mer kategorier. Typ en för chip och hacking, en för hårdvara osv

Börjar bli lite väl mycket skriveri här nu och stickys tycker jag...
    Någon som håller med? Inte meningen att gnälla nu utan lite mer ett förslag bara.

Förövrigt tack för ett av de bästa forum för moddning av tv-spel...

////Fjäskarn
    Tröttna på Verbatim DL +, kör nu PS3 med PS3key. HDD is the shit.

Xbox 360 Slim som väntar på lösning
    Xbox 360 Ixtreme (Pension)

Ja, men å andra sidan blir det bara massa förvirring och dubbelposter när nyisarna kommer och inte vet var dom skall ställa sina frågor :-)

Men kom gärna med förslag på vad avdelningarna skall heta så fixar jag det om ni kommer med bra ideer.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

* XBOX360 Flashning / Firmware
      * XBOX360 Chipning
      * XBOX360 Media (CD/DVD) / Bränning
      * XBOX360 Hårdvara
      * XBOX360 Tillbehör
      * Övrigt
      * Guider

några snabba förslag..

Comment

Jag tror som Hansi.... det kommer bli sjukt mycket dubbelposter.
        Jag tycker fortfarande det funkar som det är nu.
        Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
        » Xbox360 FAQ

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
          Ja, men å andra sidan blir det bara massa förvirring och dubbelposter när nyisarna kommer och inte vet var dom skall ställa sina frågor :-)

Men kom gärna med förslag på vad avdelningarna skall heta så fixar jag det om ni kommer med bra ideer.
          Jo risken är väl tyvärr rätt så stor.. Men vi får väl alla försöka att hjälpa till på vårat sätt.. 360 moddning växer ju rätt så mycket nu Så det kommer ju ändå att behövas förr eller senare.

Sedan håller jag med om förslaget till avdelningar som tidigare postades,,
          Tröttna på Verbatim DL +, kör nu PS3 med PS3key. HDD is the shit.

Xbox 360 Slim som väntar på lösning
          Xbox 360 Ixtreme (Pension)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X