Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vågar man updatera sin xbox360 imorrn?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av rolle Visa Inlägg
    något som jag är förvånad över är att om du drar ut strömsladden till 360n och sätter tillbaka den igen så måste du ställa klockan på nytt.

så spela backuper offline och dra ur strömsladden så är du säker ? vem vet , men allt är bara spekulationer då vi inget vet
    Klockminnet är säkerligen drivet av en kondensator, som på moderkort till pc brukar det vara ett batteri.. har hört vissa mac laptops kör kondensator (laddar ur sig snabbare)..

skulle dom logga urkoppling av dvd drive, felaktiga spel osv tror ja nog dom använder något mer permanent och skyddat..
    alltså ej hdd eller minneskortet (krävs något av dom för att överhuvudtaget kunna skapa ett live konto o logga in)...

enligt c4eva's loggar på va orginalfirmwaren gör så skulle man kunna tolka det som att den skickar "live" till live.. inte helt 100%
    måste komma fler rapporter på folk som kört utan nätverkskabel och med felpatchade spel som sen kopplar upp sig (utan och spela) innan det går o få något vettigt svar..
    Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor! OCH läs FAQ!

Comment

Säker: Kör moddat 360 med Live, kör bara backuper från välkända releasegrupper och sidor, alternativt rippat själv.
      Säkrare: Kör moddat 360 med Live, kör bara backuper som du rippat själv.
      Säkrast: Kör backups offline på moddat 360, och originalspel på Live på ett separat moddat 360.

Comment

körde precis update... har inte kört så många spel dock... dock inga original och det funkade fin fint..

assassins creed
        cod4
        guitar hero 2 och 3

sen har jag även startat några fler spel... har alltid kollat ison före bränning och skivan efter bränning i mulleter... fonkar fint..

peppar peppar säger jag bara =)

Comment

Jag uppdaterade och var på LIVE ladda ner arcad spel och har spelat arcad spel igår och idag , Och blev aldrig bannad

Har Samsung med gammal firmware 5.2 extreme

Comment

Och det går problemfritt nu när jag har uppdaterat, Problemfritt med alla mina spel, innan hade jag probelm med dirty disc error , open try, och fick starta om spel i 10 minuter innan den fungerade, men nu är allt perfekt allt fungerar .
            Konstigt :-)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X