Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hitachi 079FK DVD läsare

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hitachi 079FK DVD läsare

Hej!

Fick tillbaka mitt xbox från tyskland igår och enligt de som flashar här i stan så fick jag Hitachi 079FK DVD läsare.

De sa att det går att få det chippat för 999kr, men att garantin försvinner och det vill man ju inte precis.

Någon här som är mer insatt och kan bekräfta detta?! Sökte på läsaren men fann inte så värst mycket nyttig information om den.

Original inlägg av Rob! Visa Inlägg
    Hej!

Fick tillbaka mitt xbox från tyskland igår och enligt de som flashar här i stan så fick jag Hitachi 079FK DVD läsare.

De sa att det går att få det chippat för 999kr, men att garantin försvinner och det vill man ju inte precis.

Någon här som är mer insatt och kan bekräfta detta?! Sökte på läsaren men fann inte så värst mycket nyttig information om den.
    Ta ett kort på släden så får vi se vad du fick. Antar att det e med HDMI?
    Tröttna på Verbatim DL +, kör nu PS3 med PS3key. HDD is the shit.

Xbox 360 Slim som väntar på lösning
    Xbox 360 Ixtreme (Pension)

Comment

Glöm tråden, lät polarn som hade tid att fixa med flashningen. Kom fram nu att han bara drev med mig.

Comment

Original inlägg av Rob! Visa Inlägg
        Glöm tråden, lät polarn som hade tid att fixa med flashningen. Kom fram nu att han bara drev med mig.

Han fick dig rätt så bra
        Tröttna på Verbatim DL +, kör nu PS3 med PS3key. HDD is the shit.

Xbox 360 Slim som väntar på lösning
        Xbox 360 Ixtreme (Pension)

Comment

Vilken butik var det som försökte lura dig? Vore bra så att man kan avråda folk från de i framtiden.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X