Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad sitter det för läsare i boxarna som står på hyllorna idag?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vad sitter det för läsare i boxarna som står på hyllorna idag?

Fick tillbaka min 360 från tyskland för ett par veckor sedan. Dom hade bytt mobo +drive till en 0079K -illa!
    Nu hamnar den på en annonssida. Ska köpa ny box nu, vet man vilken drive som sitter resp. modell (arcade, premium, elite etc.)?
    Eller kan det variera? Är det någon modell som är ett säkert kort vad gäller flashning eller är det lotteri?

(detta har säkert avhandlats tidigare, men är alldeles för gammal och lat för att söka alla trådar...)

GroGGen
    360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....

mest benq på prem. iallafall

Comment

BenQ på arcade å Samsung&BenQ på premium, som jag uppfattat det.

Comment

Har inte sett några samsung på några 360 med HDMI än.

Har fått in massor med 360 som har hitachi v79 dvdläsare, både arcade och "pro"
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Polaren köpte en ny för 3-4 veckor sen, han hade en samsung ms28 på sin premium (HDMI). Fast kanske minns fel

Comment

Vadå så kommer det aldrig att gå o flasha Hitatchi V79 eller?

Comment

jorå.... det går utmärkt, bara en hel del omständigt och kostsamt...
              360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....

Comment

jag vill ha en beqn eller samsung , har hamnat i ett dilemma, min xbox är bannad och måste lagas , dom vill ha pengar för att reparera den och den är ändå bannad ? palla SÄLJA FFS! =)

Comment

Original inlägg av PiGGELiN Visa Inlägg
                  jag vill ha en beqn eller samsung , har hamnat i ett dilemma, min xbox är bannad och måste lagas , dom vill ha pengar för att reparera den och den är ändå bannad ? palla SÄLJA FFS! =)
                  va?

vad är det som ska lagas? varför vill du ha en annan dvdläsare, det hjälper ju inte om du måste skicka in den? sen fattar jag inte sista meningen.. du avslutar med ett ? jaha..

Comment

den har fått 3RLOD och behöver en reparation, microsoft vill ha 75euro för o ta in den, och den blir aldrig unbannad säger dem.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X