Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Har sett flera videos på youtube om att 360 är rena skiten och sämsta kvalité? Stämmer detta? Går dom sönder väldigt lätt?
Tacksam för svar!
ja. det största problemet är värmeproblem.. annars funkar de rätt bra. nyare generationer av konsolen är bättre. men så går det när man snabbt vill få ut en konsol på marknaden.
det finns ändå bra spel till skräpet som ändå gör att man vill äga en.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Vissa fungerar och vissa fungerar inte? Så om jag går och köper mig en sprillans ny på t.ex ONOFF så borde det inte vara några problem med den? Vill inte ha svar av några "Sony-fans" som bara trycker ner 360 för den saken skull. Ren fakta tack.
Kan du stå ut med att konsolen låter som ett jetplan & risken är den kommer dö pga värmeproblem även om du har 3års garanti på just det RROD så go for it!
Finns många bra titlar till 360 vilket har räddat MS från undergång.
Som boxarna ser ut idag så kommer få ROD till slut. Den kommer gå i sönder med andra ord. Det är inte en fråga om den kommer gå sönder utan snarare när.
För övrigt så får du bara ärliga svar här inne. Här på psxcare finns inga fanboys och liknande - det är ett seriöst forum där man slipper allt tjafs mellan fanboys osv
Äh... fan jag har 2 st 360's som jag haft i ca 1,5 år. Spelar mycket på båda två. Har inte haft några problem alls ännu.... Jag ser dock till att de står väl ventilerat, d.v.s jag har inte stängt in dem i nåt skåp eller staplat dem ihop med massa annan elektronik.
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig. » Xbox360 FAQ
har själv haft en ps3 sålde den för 2 veckor sedan ps3 har nog bättre kvalitet i hårdvaran det måste jag nog säga , men omständig mjukvara som jag personligen tycker inte kan jämföras mot xbox360 , sedan tycker jag att den har för dåligt utbud med bra spel dåligt onlinestöd på vissa titlar som man tycker är självklara online spel virtuafighter5 virtuatennis3, få spelare som kommunicerar online handkontrollerna känns för små ingen force feedback, jag vet att jag låter som en fanboy men jag har ju som sagt själv haft en ps3 i över ett halvår, xbox 360 har sina brister men fördelarna väger över trots allt, därmed inte sagt att dom kunde ha bättre livslängd och vara lite tystare, där är ps3 bäst den låter ingenting.
Comment