Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

360 -Ja eller Nej?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 360 -Ja eller Nej?

Har hört mycket om den nu.. så..
    ..ska jag köpa mig en 360?

Ja eller nej? Skäl, tack.

ja!
    bra spel och många av dom, kanon grafik, moddbar osv..
    Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor! OCH läs FAQ!

Comment

ja.

+ bra titlar, bra grafik, billig, går spela backuper, bra online tjänst.
      - hårdvaruproblem, ljudnivån (blir åtgärdat mer och mer)

Comment

Nej de bara går sönder...

SKOJAR BARA, köp en självklart! Bästa spelmaskinen på marknaden.

Comment

Original inlägg av oscqr Visa Inlägg
          Har hört mycket om den nu.. så..
          ..ska jag köpa mig en 360?

Ja eller nej? Skäl, tack.
          JA!!!

Varför,,,,Den är biligare än en Ferrari

Comment

Original inlägg av Phredreeke Visa Inlägg
            Nej de bara går sönder...

SKOJAR BARA, köp en självklart! Bästa spelmaskinen på marknaden.
            det är inget skoj utan verklighet.. har man en äldre modell så går den sönder förr eller senare.. annars har man enbart tur

Comment

nja jag har aldrig tur men har en gammal konsoll som är hel :P

Comment

Nej

Går sönder jämt, dom söker alltid efter moddade konsoler som gör att du kommer blir bannad, mycket krångel måste lägga ner en jävla tid bara för att hålla sig updaterad, ingen garanti speciellt om du är bannad.

Comment

men jag ska inte modda den. ser inga som helst fördelar.

Comment

då kommer du bli nöjd med tanke på att de boxar som är ute nu har åtgärdade problem.. eller iaf de har försökt.. med tanke på att du inte ska flasha den så har du också garanti + 3års rrod garanti.. det är ok

Comment

"gratis" spel är annars en rätt trevlig fördel.... men är Live viktigt för dig så kanske du ska låta bli....
                      Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                      » Xbox360 FAQ

Comment

Beror ju lite på vad du är för en slags "gamer".
                        Xbox 360 är en bra all-around konsoll imo, som ett mellanting mellan PS3 och Wii.

Inte så dyr, många spel & flera riktigt bra.

Ska tydligen vara krångligt att utveckla spel till PS3:an.
                        Så vissa utvecklare väljer 360:n istället.

Comment

Jag tänkter inte modda xboxet, köper hellre originalspel. Speciell känsla med original

Comment

Köper du 360 och inte moddar, ja då är det ju bara att skicka in till MS om/när det pajar. Köper du 360 och moddar, då har då antagligen tjänat in tillräckligt på att inte köpa spel så att du kan köpa ett nytt moddat om/när det pajar/du blir bannad.

Comment

Jag tänkter inte modda xboxet, köper hellre originalspel. Speciell känsla med original
                              Så där säger några av mina vänner oxå, snacka om att vara hjärntvättad av dagens samhälle och dess reklam säger jag bara.

Jag brukar ställa frågan ett sprillans nytt spel med förpackning och manual för 600kr eller 50st spel inklusive det nya dyra spelet för samma pris.

Personligen, även om jag var miljonär o köpte alla spelen orginal skulle ja fan slängt allt utom cdn och stoppa dom i ett cdcase precis som jag har nu med alla mina brända.

Original inlägg av Phredreeke Visa Inlägg
                              Köper du 360 och inte moddar, ja då är det ju bara att skicka in till MS om/när det pajar. Köper du 360 och moddar, då har då antagligen tjänat in tillräckligt på att inte köpa spel så att du kan köpa ett nytt moddat om/när det pajar/du blir bannad.
                              Har läst om så många fall som har röjjt sönder sin box, flashat, skickat in utan garantisealet, borrat hål, satt i nya skruvar, varit bannade osv som har fått en sprillans ny tillbaka.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X