Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

IMGBurn eller Clonecd

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• IMGBurn eller Clonecd

Vilket av de 2 programmen är bäst att bränna spel på? Jag har en NEC 3500AG 2.1B brännare och ska använda Verbatimskivor.

IMGburn för det är gratis...
    Tröttna på Verbatim DL +, kör nu PS3 med PS3key. HDD is the shit.

Xbox 360 Slim som väntar på lösning
    Xbox 360 Ixtreme (Pension)

Comment

Jag säger också ImgBurn.
      Har fungerat klockrent för mig och är desutom gratis.

Comment

Prova båda, jag fick inte Clone att funka så jag var tvungen att ta IMG. Men det funkar klockrent inte en enda fel bränning(och jag har bränt mycket )

Ett stort + med IMG e är att det e gratis, med clone så måste du ge dig ut på Dc++ och andra tvivelaktiga sidor för att ladda ned Cd-nycklar och annat.
        Last edited by Itchi; 2007-12-17, 23:29.

Comment

Grattis e inte det samma som GRATIS (utan kostnad)
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63 Visa Inlägg
            Grattis e inte det samma som GRATIS (utan kostnad)

Boken?
            Det är flera böcker man skall blöja igenom, iaf var det så förr.
            Men MSCE skall försvinna & """ersätttas"""" av numera Enterprise Administrator istället Win 2008 server.
            När jag certade mig på Windows NT 4 måste man ha genomgått fem certifikattester.
            Tre av dessa är viktigast: Workstation, Server och Enterprise.
            Dessa tre certifikat som förlängdes så att de gick ut först 31 december år 2001. Sen fick man certa om för Win 2000 sercer & sen igen för Win 2003 server Microsoft bjöd på test-avgiften, men inte kurslitteraturen som kostade 4 000 kronor men den ingick i kursen. Men man fick bara en chans. Den som inte klarar det sex timmar långa testet måste börja om från början sen

Och ersätttas e inte samma som ERSÄTTAS (att byta ut)
            Last edited by Itchi; 2007-12-17, 23:53.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X