Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Information om dagsläget!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Phredreeke Visa Inlägg
    Petitess men det är ett flashchip dashboarden ligger på, inte eeprom
    det är sant.. my bad.. det blev lite fel där.. flashminnen är däremot en vidareutveckling av eeprom.. kikade runt lite och fann att 16mb är storleken på minnet för dashboarden.. sen har boxen ett gäng eeproms som är lite osäkert vad de innehåller..

Comment

Original inlägg av VoRa Visa Inlägg
      Är det många som har blivit bannade som har kört med iXtreme och iXtreme Compatible backuper?
      nej. bannade personer verkar vara en minioritet mot obannade. sen finns det väl någon enstaka backup som är kompatibel men har haft något annat fel som kanske ställt till det för folk. ixtreme 1.2, 1.3 hade ju tex en "angle" bug som tom kunde fixa så man blev bannad med orginalspel med en hög otur.. du ska ha 1.4 den fixar detta.

Vad har hänt sedan iXtreme 1.2c - som var den senaste då jag var aktiv här senast? Det är ju 1.4 som är senaste nu menar jag..
      inte mkt.. småfel, optimerad kod och "angle" buggen då..

erhm.. borde du inte köpa en orginal box (oflashad) om du är så orolig för att bli live bannad?

Comment

Är förvånad efter allt velande att du inte gått in på psxcare & köpt en 360 omg när nu Hansi är beredd att plocka fram en med Benq. Hur många får sådan service? Om jag vore inbiten LIVE spelare så skulle jag ha 2st konsoler & bara köpa de spelen jag vill spela LIVE med. Missförstå mig rätt men innan du har bestämt dig så har nog en nyare version än vad som är nu dvs 1,4 kommit!

MS kommer hitta på annat sätt att komma åt personer så det känns ganska bortkastat att vela fram å tillbaka, det är bara att köpa & börja spela dock omoddat om du vill köra LIVE 100% säkert.

Comment

Original inlägg av gnuttes Visa Inlägg
          Är förvånad efter allt velande att du inte gått in på psxcare & köpt en 360 omg när nu Hansi är beredd att plocka fram en med Benq. Hur många får sådan service? Om jag vore inbiten LIVE spelare så skulle jag ha 2st konsoler & bara köpa de spelen jag vill spela LIVE med. Missförstå mig rätt men innan du har bestämt dig så har nog en nyare version än vad som är nu dvs 1,4 kommit!

MS kommer hitta på annat sätt att komma åt personer så det känns ganska bortkastat att vela fram å tillbaka, det är bara att köpa & börja spela dock omoddat om du vill köra LIVE 100% säkert.
          Så sant så sant! ^^
          Nej, det får allt bli att slå till nu i dagarna känner jag!
          Nått måste man ju ha att göra medan man är ledig!

Comment

Tyvärr, jag har bestämt mig för att inte sälja någon XBOX 360 till dig, tycker det känns som om du egentligen inte vill ha någon så jag vill inte göra dig en otjänst och sälja något som du bara kommer ångra att du köpte.

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X