Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med bränning i CloneCD

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med bränning i CloneCD

Jag har helt plötsligt börjat få problem med att bränna skivor i CloneCD strax efter att Lead-in är komplett så avslutas bränningen. Det hände först vid något enstaka tillfälle sen fungerade det att bränna igen. Men nu senast har det varit likadant vid fem tillfällen på raken. Testade även att bränna i IMGBurn men det verkar inte heller funka även om jag ställt in allt rätt där(Layerbreak och Booktype). Jag har testat med olika isos också men samma sak.

Jag har en NEC 3500AG med firmware 2.1A. Har alltid bara använt Verbatim skivor och det har som sagt funkat bra fram till nu. Kan det vara så att brännaren håller på att lägga av eller är det något annat?
    Last edited by lr10; 2007-12-20, 06:26.

Original inlägg av lr10 Visa Inlägg
    Jag har helt plötsligt börjat få problem med att bränna skivor i CloneCD strax efter att Lead-in är komplett så avslutas bränningen. Det hände först vid något enstaka tillfälle sen fungerade det att bränna igen. Men nu senast har det varit likadant vid fem tillfällen på raken. Testade även att bränna i IMGBurn men det verkar inte heller funka även om jag ställt in allt rätt där(Layerbreak och Booktype). Jag har testat med olika isos också men samma sak.

Jag har en NEC 3500AG med firmware 2.1A. Har alltid bara använt Verbatim skivor och det har som sagt funkat bra fram till nu. Kan det vara så att brännaren håller på att lägga av eller är det något annat?
    kan vara så att brännaren är på g att ge sig.. ibland kan de flesta fel åtgärdas genom att uppgradera firmware eller nergradera firmware och upp igen. skrev precis inlägg om nec firmwares här.. http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=32818

Comment

Billigare att köpa ny brännare än att felsöka genom att bränna sönder skivor :-)
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X