Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Att byta sin firmware och gå in på live

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Att byta sin firmware och gå in på live

Jag har Xtreme firmware just nu och har kört massa backupspel på den. När jag spelade de så använde min Xbox Slowread, eller vad det heter. Jag har aldrig varit inne på live under den tiden jag har haft min Xtreme firmware.

Men nu är det så att jag verkligen vill spela online. Om jag ändrar min firmware till iXtreme och går in på live, kommer jag att bannas då?

Har du uppdaterat system mjukvaran på den till den senaste ?, isåfall är det kört för Microsoft har lagt in i senare uppdateringar att om det är ett spel som inte är stealth säkert så sparas det i en log att du har spelat det spelet, sen skickas det till dom när du är uppkopplad mot internet på xbox 360:n och då bannar dom dig.

Men om du inte har gjort det så är det bara att köra på !

Comment

Den senaste uppdateringen jag har på min Xbox är den som gav mig "Marketplace"-fliken. Funkar det med den?

Comment

Det funkar alldelles utmärkt att flasha din spelare i xbox 360:n, men jag fattade det som att du inte har varit uppkopplad mot internet alls med xboxen eller ?

Isåfall har du haft tur att du inte har blivit bannad för den uppdateringen du har nu är det inbyggd "skvallerbytta" i som ska skicka info till MS om att du spelar brända spel.

Men det är annars att bara köra på.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X