Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hitachi 0079FL

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hitachi 0079FL

Har precis vart å köpt en Xbox360 Arcade HDMI, med en 79FL i,
    har inte fått nåt hum riktigt om hur dessa funkar, men MÅSTE jag chippa den med nå passkey för att den ska funka, eller funkar det på något annat vänster?
    Sitter å tänkte flasha om den nu, men fick en klump i halsen när jag såg 79FL.

Original inlägg av jwradhe Visa Inlägg
    Har precis vart å köpt en Xbox360 Arcade HDMI, med en 79FL i,
    har inte fått nåt hum riktigt om hur dessa funkar, men MÅSTE jag chippa den med nå passkey för att den ska funka, eller funkar det på något annat vänster?
    Sitter å tänkte flasha om den nu, men fick en klump i halsen när jag såg 79FL.
    du behöver tyvärr krångla med passkey innan du kan flasha.

Comment

saken är den att du inte kan sätta den i "modeB" utan passkey. Inget modeB inget utläst/programerat tyvärr. Så det får bli att löda dit en...
      Tröttna på Verbatim DL +, kör nu PS3 med PS3key. HDD is the shit.

Xbox 360 Slim som väntar på lösning
      Xbox 360 Ixtreme (Pension)

Comment

Tänkte lämna tillbaka den och köpa nånannanstans, å hoppas det är nåt annat än Hitachi 79FL/FK , om ja köper utan HDMI, kan 79an komma då måtro? tyckte ja läste att om man köper Arcade/premium med HDMI nu idag, så får man en 79, då det verkar va det som skeppats de senaste veckorna. Va tror ni? eller kan man på nåt sätt se att det är en hitachi på förpakningen? lotnr osv?

Comment

Vi fick en pall premium hdmi med benq i fredags, så det är lite gott å blandat man får i lådorna som vanligt. Andra pallen var arcade med hitachi 79. Det är bara 360 med HDMI (eller sådana som varit på service) som har hitachi 79.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

"Det är bara 360 med HDMI (eller sådana som varit på service) som har hitachi 79."

Så om ja köper en premium, ej HDMI, så ska det inte finnas nån risk att ja får en 79?
            Last edited by jwradhe; 2007-12-30, 03:52.

Comment

Mycket liten risk isåfall, skulle vara ifall någon av de där "hopplockade-delar" boxarna ute i handeln skulle råka ha en hitachi 79, men de flesta jag sett har haft samsung.
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

vi var ute nu innan jul och letade 360 utan v79 men på 5 försöket fick vi en samsung....

Comment

3e försöket blev en BenQ , från siba, en Premium. eller System som dom sa att det hette nuförtiden? står öven så på förpackningen. Lotnr 0749.

Comment

Lånar tråden lite jag har en Hitachi 0079 om jag kommer upp med den kan ni fixa den medans jag väntar?

Comment

Medan du väntar?

Javisst, det kostar 1.500:-

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                        Medan du väntar?

Javisst, det kostar 1.500:-
                        1500? tyckte det stod 1000 spänn på framsidan. så då är det billigare att köpa en annan cd läsare som reservdel hos er och få den flasgad då spar jag alltså 450 kr på det?

Comment

1000:- är inte medan du väntar, om du inte tänker ta in på hotell en vecka och sitta där å vänta...

Comment

lol
                            360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                            Auto-Saved
                            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                            x
                            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                            x
                            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                            Working...
                            X