Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ännu en ".000" tråd.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Du har påslaget i windows så den visar filändelser va?
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

Nej men högerklickar jag på filen och tar egenskaper står det att filen är en "MagicISO Document (.iso)".

Comment

Original inlägg av REGGISTENCH Visa Inlägg
        Nej men högerklickar jag på filen och tar egenskaper står det att filen är en "MagicISO Document (.iso)".
        ointressant.. det visar bara vad den är associerad med. du kan få en text fil att liknas en iso om man vill. det betyder inte att det är rätt innehåll

LayerBreak=1913760
        IMAGE1.000

står det i din .dvd fil. den kan heta vad som helst tex. hejsan.dvd men det är innehållet som gäller.. IMAGE1.000 ska du döpa din imagefil till.

i xdvdmulleter öppna IMAGE1.000 och kör autofix. sedan i imgburn öppna hejsan.dvd eller vad den heter. så ska den ladda IMAGE1.000 eftersom det står så i .dvd filen. hänger du med?

Comment

Jag tror att det är så att du har inte *.000 associerad med något i din dator, I och med det så såg du filändelsen i utforskaren. När du döpte den till *.iso så kände datorn igen associationen och gömmer filändelsen för dig. Den du döpte tillbaka från *.iso till *.000 heter egentligen *.000.iso nu, men du ser inte själva "iso".

Skriv i din *.DVD-fil istället:

LayerBreak=1913760
          IMAGE1.000.iso

Då tror jag att det kommer att fungera, i alla fall att bränna den. Om sen skivor, brännare, stelth-delarna inte har fungerat är en annan sak.

Edit: stavfel
          Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original

Comment

Original inlägg av REGGISTENCH Visa Inlägg
            Slå på så att windows visar filändelser så ska du se att världen blir lite roligare :-)
            Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
            » Xbox360 FAQ

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X