Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Trasig xbox 360 ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Trasig xbox 360 ?

Hej jag har en xbox 360 som är "orginal" (ej chippad).
    ibland när jag ska starta den så tänder sig den gröna lampan mitt i knappen men det blir ingen bild & lampaorna som ska snurra sunt knappen är svarta (händer ingenting) ?
    så jag får starta om xboxen ca 5 ggr innan den startar ?.
    vad kan det vara för fel???
    jag hör ju att det surrar i spelet varje gång.

Varför inte ringa MS-supporten?
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

Därför att jag har köpt xboxen begangnad och han hade inget kvitto kvar!
      så jag antar att dom inte lagar den då!

Comment

De skiter i kvitto. De vill ha serienummer.
        Däremot om han har reggat sig hos MS med xboxens serienummer så kommer de ju se att du är ägare #2, å då gäller ingen garanti.
        Men det är ju värt ett försök.
        Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
        » Xbox360 FAQ

Comment

Säker på att garantin inte gäller? Om köpte är lagligt är det väl inget problem?
          Själv skickade jag in min som jag har köpt begagnad bara för någon dag sedan

Comment

jag TROR inte att det är garanti kvar men jag vet ju inte hur längesedan had köpte xboxen efter som jag inte fick med kvittot?
            så utan kvitto ingen garanti antar jag!!!

Comment

Finns det inget klistermärke med tillverkningsdatum????

Comment

MFR date: = 2006-08-23 om det är det som är tillvärknings datumet?
                Tror du att det går att få det lagat på garanti jobb om man ringer ms suporten ?
                isåfall vart hittar jag nummret dit?

Comment

Original inlägg av eddy Visa Inlägg
                  MFR date: = 2006-08-23 om det är det som är tillvärknings datumet?
                  Tror du att det går att få det lagat på garanti jobb om man ringer ms suporten ?
                  isåfall vart hittar jag nummret dit?
                  Antar att du inte orkade kolla xbox,x hemsida, nåväl här är det lite uppgifter!

Telefon

Hjälp via telefon:

020 79 11 33

eller +46 858536524 från en mobiltelefon.

Hörselskadade ((TTY-enhet):
                  020 79 11 34

Öppettider:
                  Måndag?fredag: 09:00-22:00
                  Lördag: 09:00-20:00
                  Söndag: 09:00-17:00

Comment

Jag ringde suporten idag och jag hade garanti ända tills 2009-05.
                    men jag skulle prova att testa spelet på en annan tv sa han till mig!
                    (men det lär ju inte fungera men jag får väll göra det och ringa igen i morron!.)

Hoppas bara att jag inte behöver något kvitto för att skicka in xboxen !
                    någon som vet hur det går till?

Comment

Hallå där, jag har nyss pratat med supporten på MS och dom ska skicka en fraktsedel till mig så får boxen åka på service, jag tyckte killen sa att man ska plocka ut Hårddisken. Kan det stämma? Tjabba

Comment

ja det stämmer . man skulle ta ur hårddisken & inga kablar eller kontroller skulle med! .BARA XBOXEN

Comment

OK, tack tack!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X