Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Är det bara min xbox som segar eller?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Är det bara min xbox som segar eller?

Hej, jag har spelat cod 4 hela dagen och nu framåt kvällen började allt sega. När jag gick in på friends så tog det jätte lång tid innan gamescore och det andra kom upp, och ibland kom det inte upp alls. Sen inne på cod 3 så får jag "game lobby closed" många gånger och när ja trycker på "find match" så fryser det sig i ca 20 sek sen börjar den söka som tar evigheter. Så här har det aödrig varit innan för mig. Har hört att Live har haft problem på senare tider. Eller boxen kanske bara är lite för varm? Jag har spelet en hel del idag om man säger så.

Det är nog bara LIVE som är lite överansträngd så här runt jul och nyårshelgerna....ungefär som jag alltid blir :-)

Ps alla som mailat...jag kommer svara...framåt torsdag...eller så :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Har haft så med, men sen funka det igen. Har gått lite framåt och tillbaka, men om det funkar ibland (dvs, du kan komma åt live mellan varven helt normalt) så är allt lugnt

Comment

Wiho min första post!

Det har ju varit problem ett tag nu men det verkar som om de blivit bättre idag iaf.
        "Users may experience intermittent issues logging onto Xbox Live. Our engineers are continuing to investigate and are working to resolve this issue. We apologize for any inconvenience."

Det är även tal om att guldmedlemmar kommer kompenseras senare p.g.a att live funkat dåligt i en veckas tid.

"I got some info from my Microsoft contact after questioning whether or not Gold Members will get thrown a bone for all the downtime they had to sit through. While nothing has been officially announced, they have stated, ??we will definitely be doing something for our Gold members that weren?t able to get online over the last week.?"

Comment

upplever det som faaaa nu! shit va irriterande...

360 Elite (Falcon, 175w)
          Xbox (Första chippet som kom ut)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X