Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Någon som köpt 360 prem. HDMI från webh a lle n sista dagarna?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Någon som köpt 360 prem. HDMI från webh a lle n sista dagarna?

Undrar vad det satt för läsare i...

GroGGen
    360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....

Shit, håller dagarna på att ta slut???
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

vän köpte arcade på näthallen, lot 0739, benq.

Comment

Köpte precis HDMI ifrån ebGames och fick en sprillans ny burk med en Hitachi v79. Precis skickat iväg burken till PSXCARE!

Polaren köpte för nån månad sedan en Premium (none hdmi) ifrån elGiganten och fick en hemskt gammal burk med en Toshiba-Samsung i.
        Live Long Live Free..

Comment

Original inlägg av GroGGmanneN.se Visa Inlägg
          Undrar vad det satt för läsare i...

GroGGen
          Jag köpte min ifrån gameshop 3200 med frakt, har en samsung i.
          Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

brorsan köpte en för 1½ vecka sen ungefär. arcade lotnr 0749 Hitachi 0079FL.
            lämnade tillbaka, köpte sedan en ny arcade på siba, lotnr0749 Hitachi 0079FL även där, sedan byte mot en Premium på Siba, lotnr 0747 Benq.

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
              Jag köpte min ifrån gameshop 3200 med frakt, har en samsung i.
              Var detta nyligen? Funderat på att beställa därifrån men är rädd för att få "fel" läsare. Vilken samsung var det du fick?
              Jag har ingen signatur.

Comment

Köpte först en beg. premium från w eb halle n -79a (lämna tillbaka)
                Köpte ny premium HDMI från samma ställe -79a i den med (lämna tillbaka)
                Sitter här med en bunt pengar och funderar på var man kan göra ett "säkert" köp

GroGGen
                360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....

Comment

Original inlägg av GroGGmanneN.se Visa Inlägg
                  Köpte först en beg. premium från w eb halle n -79a (lämna tillbaka)
                  Köpte ny premium HDMI från samma ställe -79a i den med (lämna tillbaka)
                  Sitter här med en bunt pengar och funderar på var man kan göra ett "säkert" köp

GroGGen
                  Lite oschysst mot web_hallen som är så snälla och låter sina kunder reklamera produkter utan att ens ifrågasätta kunden. Tycker det är lite konstigt att du reklamerar den bara för att den har en Hitachi v79. Orkar du inte flasha den eller ?
                  Last edited by Jonor; 2008-01-10, 01:59.

Comment

Köpte en på Game igår, va en Benq i den.

Comment

Nej orkar inte flasha, och utnyttjar bara min konsumenträtt, kanske inte på dett helt korrekt sätt

Comment

Känns lite fel att sitta och bli moralisk när du är på ett forum som detta och troligen harm modifierat
                        Är väl oshysst mot en hel bunt personer, försäljare, utvecklare utgivare osv.....

Comment

Original inlägg av Zxcv Visa Inlägg
                          Var detta nyligen? Funderat på att beställa därifrån men är rädd för att få "fel" läsare. Vilken samsung var det du fick?
                          Jag vet itne har itne öppnat den boxen än. Och ja de var nyligen förra veckan faktiskt

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
                            Jag vet itne har itne öppnat den boxen än. Och ja de var nyligen förra veckan faktiskt
                            Hur vet du vilken läsare du fått om du inte öppnat kartongen ? får då kan du väl inte bara lämna tillbaka den ...

Eller vet du det genom någon LOT kod ovanpå paketet som du öppnar upp ?
                            Vine, Vi, Fue

Comment

Original inlägg av rille111 Visa Inlägg
                              Hur vet du vilken läsare du fått om du inte öppnat kartongen ? får då kan du väl inte bara lämna tillbaka den ...

Eller vet du det genom någon LOT kod ovanpå paketet som du öppnar upp ?
                              Jag har öppnat lådan och spelat med min xbox men jag har inte öppnat "boxen" (xboxen såklart)

Edit
                              Ursäkta dålig grammatik jag har dyslexi.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X