Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lian Li Case for Xbox360

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Lian Li Case for Xbox360

Lite coolt, bara en prototyp men iaf.. mycket enklare o få bra kylning..

http://www.bit-tech.net/news/2008/01...x_360_owners/1
    Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor! OCH läs FAQ!

Trodde först det var något hemmapulat men det var visst ett officiellt Lian Li chassi. Grymt!

Comment

Synd att det är så stort bara
      Xbox 360 Premium HDMI
      BenQ iXtreme 1.5

Comment

Bara jag som tycker den där är otroligt ful? och vem är Lian Li?
        Visst den låter kanske mindre och kyler bättre men lådan ser ju gigantisk ut.

Comment

Original inlägg av UniQ Visa Inlägg
          ptja, det är väl i princip ett vanligt datorchassi? jag hade kunnat dras med storleken utan tvekan bara för att få ner ljudet

Comment

Original inlägg av UniQ Visa Inlägg
            Lian li är de som tillverkar chassit givetvis.
            Xbox 360 samsung extreme firmware
            Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
            PsTWO V14 Matrix infinity
            Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Comment

Såg stilig ut, men storleken skulle jag inte kunna ha =/

Comment

Ser ut som någon äcklig designer-pryl... Nej usch, nån sådan skulle jag inte vilja ha....
                "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
                Maxtor D-Max 200gig
                v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

http://www.netshop.se/aspx/produkt/p...px?plid=108000 - 1349kr + frakt
                  http://cgi.ebay.com/LIAN-LI-PC-XB01B-black-XBOX360-modding-case-no-power_W0QQitemZ190261509992QQcmdZViewItem?hash=ite m190261509992&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A 1240|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318#ebayphotohos ting - 1694,2497kr + ev skatt+tull

I lager på Ebay men det blir dyrare.

edit:

Kopiera ebay länken och klistra in i adressfältet.
                  Last edited by razor1394; 2008-10-28, 14:13.

Comment

Chassit finns nu i en känd svensk datoraffär för 1135kr inkl moms.

Comment

Den har funnits i svenska butiker sedan november 2008 Här är ett galleri hos minhembio.

Samma person har gjort gjort något han kallar Lyxbox med Lian Li lådan.

Comment

Var en snubbe på Nordic Hardware som moddade in en 360 i en Lian-Li desktop låda för ett par år sen .... Var ett riktigt läckert bygge ... Försökte hitta en länk men det gick inte som det skulle ...
                        Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Finns det någon butik i sverige som säljer Lian-Li chassiet fortfarande?

Tacksam för svar.

Comment

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
                            Var en snubbe på Nordic Hardware som moddade in en 360 i en Lian-Li desktop låda för ett par år sen .... Var ett riktigt läckert bygge ... Försökte hitta en länk men det gick inte som det skulle ...
                            Kan det vara denna ?
                            http://www.silentxbox.com/xbox.php
                            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                            Auto-Saved
                            Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                            x
                            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                            x
                            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                            Working...
                            X