Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lian Li Case for Xbox360

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av xlr8 Visa Inlägg
    Finns det någon butik i sverige som säljer Lian-Li chassiet fortfarande?

Tacksam för svar.
    Hallen hade o vi tänkte ta in, men det var så mycket problem med första chassit att handkontroller inte synkade då chassit sabbade signalvägarna lite o fungerade som en sköldning av rf strålningen
    Så jag förstår att de satte plexi på nya versionen chassi *skratt*
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Sorry men lite offtopic: blev helt kär i den bakgrunden han hade. Någon som vet vad den kallas för på Marketplace?

http://tystpc.nu/pics/_uploads/47-_2..._095_small.jpg

Comment

Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
        Sorry men lite offtopic: blev helt kär i den bakgrunden han hade. Någon som vet vad den kallas för på Marketplace?

http://tystpc.nu/pics/_uploads/47-_2..._095_small.jpg
        Det är Holiday Theme pack från 2008...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
          Det är Holiday Theme pack från 2008...
          Tack tack! Har så svårt att hitta någon schysst bakgrund så får väl köra den trots att det är julmotiv *s*

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X