Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Första iXtreme - risk för ban?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Första iXtreme - risk för ban?

Jag har ett 360 med någon av de första iXtreme versionerna, vet ej exakt vilken då det var en kompis konsoll. Den har aldrig varit ansluten till Live.

Jag snackade med han nyss och han sa till sin kusin som hade samma FW på sitt xbox 360 att gå in på Live. Han blev bannad direkt.

Är det samma sak för mig? Kommer jag bli bannad? Om jag uppdaterar till senaste FW'en, är det fortfarande risk att jag kommer bli bannad? Den skriver väl loggar offline som skickas sedan när jag ansluter mig till Live?

Ingen?

Comment

Det finns fortfarande en risk att du blir bannad även om du nu uppgraderar din firmware.
      Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
      » Xbox360 FAQ

Comment

Jo, men mycket mindre än om jag får för mig att signa in till Live nu va?

Vad behövs för att flasha om FW'n själv? Sata Connectivity Kit?

Comment

Vet inte riktigt hur det är. Har för mig att jag läste nånstans att även om man uppdaterar sitt firmware så kan MS ändå läsa av att man spelat med ett annat firmware tidigare.... men det står så mycket skit på nätet. Så jag vet inte :-)
          Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
          » Xbox360 FAQ

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X