Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Angående det här med usb-minnen. Jag tänkte köpa ett Corsair Flash Voyager Hi-Speed USB2 8GB och undrar om det spelar någon roll vilket minne man köper? Vill bara kunna spela upp film och musik från den.
Mvh Micke
Angående det här med usb-minnen. Jag tänkte köpa ett Corsair Flash Voyager Hi-Speed USB2 8GB och undrar om det spelar någon roll vilket minne man köper? Vill bara kunna spela upp film och musik från den.
Mvh Micke
Han kan ju fort farande inte titta på film på 360, med usb kortetminneskortet.
Kanske inte sånt man tankar från Live men egna filmer och musik ska fungera alldelles utmärkt. Jag använder en extern 2.5" 60GB hårddisk och det fungerar väldigt bra med Xvid AVI och MP3. Problemet är att man inte kan använda NTFS utan måste använda FAT32.
Det är oftast formaterat som fat32 när du köper det och de enda filsystemen som fungerar för externa enheter med 360:t är fat och hfs. Har du hfs+ kan du lägga dit filer som är 4GB eller större men då ska du helst ha MAC annars måste du ha Macdrive.
Comment