Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flashad+Xbox Live?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Flashad+Xbox Live?

Hej!

Jag har hört lite olika och tänkte fråga er experter om ni vet hur det fungerar.
    Det är nämligen så att jag inte vet om jag ska flasha mitt Xbox eller inte eftersom att jag vill kunna spela spel som PES2008 över nätet, dvs. på xbox Live.

Då har jag hört att man kan flasha sitt xbox men för att inte bli bannad och kunna köra över nätet måste man använda ett orginalt spel? Hur fungerar det egentligen?

nej du behöver inte ett orginal spel för spela live då men risken finns alltid att du kan bli bannad men om man kollar spelen att dom ixtreme patchade o så e man väl ganska säker tror jag

Comment

kan man lira orginalspel på xbox live, med flashad enhet, och vara 100% säker?

Comment

Original inlägg av Merla Visa Inlägg
        kan man lira orginalspel på xbox live, med flashad enhet, och vara 100% säker?
        Nej, eftersom att om du kört ett bränt spel innan, som kanske va dåligt patchad osv, så loggas det, och så kan du bli bannad.
        Så svaret är nej. såvida du inte flashar xboxen och kör endast orginalspel, men då förstår jag inte tanken med att flasha

Comment

Original inlägg av telgetok Visa Inlägg
          nej du behöver inte ett orginal spel för spela live då men risken finns alltid att du kan bli bannad men om man kollar spelen att dom ixtreme patchade o så e man väl ganska säker tror jag
          förstod inte riktigt men menar du att spelen som man bränner ska ha t.ex. den senaste ixtreme patchen?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X