Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tii Hansi

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tii Hansi

Nu kan pengafrågan vara löst
    Ett par sista frågor bara...
    Jag tänkte bara kolla vilken modell du rekomenderar?
    Det ska vara HDMI
    den ska spela alla backuper (kör ej backuper online...lär nog ej köra online alls...vill bara kunna ladda ner från liven om jag känner för det)
    hårddisk vill jag ha men behöver ej vara 120 gig
    o just ja...vart skriver jag vilken firmware det ska vara i beställningen?
    ursäkta om jag har många frågor..men det blir ju ett köp hos er
    o just ja en fråga till....arcade spelen som ingår..vad e det för några?
    ha det
    Last edited by Dragonzilla; 2008-02-03, 14:11. Anledning: spelling

Skall du ha hårddisk så är det ju en premium du skall ha, inte en arcade, så då får du inte med några spel :-)

(Så slipper jag googa på vad spelen som ingår heter...)

Beställ en Premium Xtreme med HDMI och ta den firmware du får utan kommentarer, dvs iXtreme 1.4.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

sista frågan
      vad e det för väsentliga skillnader på den o eliten??
      kablage mm??
      processor skillnader,läsare mm..
      pust pust vad man ska fråga mycket

Comment

Står inte allt det där i den klistrade FAQ tråden?
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ska kolla in det...sorry...har jobbat lite nätter o man blir fan inte smart av det
          Men jag läser på o beställer nog en imorrn vid lunchtid på jobbet...
          Så tusen tack för all hjälp!
          Snart ska här liras

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X