Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Säkert spela NTSC regionfree spel på PAL konsoll?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Säkert spela NTSC regionfree spel på PAL konsoll?

Är det lugnt att spel NTSC regionfree spel på en PAL konsoll eller är det ytterliggare något som ms kanske kollar efter, nu kan jag ju iofs ha köpt spelet i amerika eller vad som helst, men det kanske väcker misstanke? någon som vet?

Jag menar nu alltså NTSC releasar som är REGIONFREE, som alltså går att köra på en PAL konsoll, men finns det någon risk med det?

Original inlägg av TigerSoul Visa Inlägg
    Är det lugnt att spel NTSC regionfree spel på en PAL konsoll eller är det ytterliggare något som ms kanske kollar efter, nu kan jag ju iofs ha köpt spelet i amerika eller vad som helst, men det kanske väcker misstanke? någon som vet?

Jag menar nu alltså NTSC releasar som är REGIONFREE, som alltså går att köra på en PAL konsoll, men finns det någon risk med det?
    nej, det finns det inte. du kan likväl ha köpt det utomlands för att spela hemma. du kan likväl ha köpt en xbox i usa, men bor i sverige och spelar pal, regionfree på den..

Comment

Ok jag misstänkte det men ville ha lite confirmation på mitt sätt att tänka

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X