Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bör man spela med "offline profil" med brända spel?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bör man spela med "offline profil" med brända spel?

Spelade just mitt första brända spel äntligen på 360'n, funkade finfint! En sak jag kom att tänka på bara är ju att man måste "logga in" på sin profil även om man nu kör med nätverkskabeln ur, inte för att komma in på live, utan för att kunna spara i spel etc eftersom det är kopplat till ens profil.

Kom då att tänka på: bör man spela sina backup spel med en "offline profil" istället som inte är kopplad till live? och ha en annan man kör live med? Låter långsökt att det skulle göra någon skillnad men tänkte höra hur ni kör. Jag dammade på med den vanliga bara helt enkelt, med nätverkskabeln ur då.

*bump*

Comment

Kör på din profil och njut av spelen. Blir du bannad så blir du..

EDIT: Varför nätkabel ur? Blir du banad så blir du det nästa gång du kopplat upp dig. Bättre att spela medans det funkar.
      Xbox 360 - BenQ, ixtreme 1,4
      Wii - Wiinja Deluxe
      NintendoDS - R4
      Xbox - SmartXX - SOLD!
      http://profile.mygamercard.net/crsan
      http://www.minhembio.com/crsan

Comment

Jag kör på nätkabeln ur för att fortf en stor procent av de man frågar anser att det är säkrare än att lira spelen online. Kanske loggas offline spelning, kanske görs det inte. Varför inte ta det säkra före det osäkra?

Comment

Original inlägg av TigerSoul Visa Inlägg
          Jag kör på nätkabeln ur för att fortf en stor procent av de man frågar anser att det är säkrare än att lira spelen online. Kanske loggas offline spelning, kanske görs det inte. Varför inte ta det säkra före det osäkra?
          Precis... Köp en separat omoddad 360 för originalspel på Live

Iaf, offlineprofil eller liveprofil lär inte göra nån skillnad. Microsoft lär inte lägga loggarna på ett löstagbart media (minneskort/hårddisk) utan på flashminne i boxen.

Comment

Jo, o chansen att de bryr sig mindre om offline profiler är väl inte så stor precis

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X