Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Streama x264 format??? help

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Streama x264 format??? help

Hej snälla jag måste få hjälp vill kunna streama hd och blue ray rippar alltså streama x264 format, har absolut inga behov av att spela brända spel...

http://www.digital-digest.com/articl...ide_page1.html
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

tack för ditt ödmjuka svar..

Comment

Ett annat tips är MediaCoder.. mkt bra "allt-i-ett" prog.

Comment

tack för tipset..

Comment

Saken e den här att jag kör redan tversity men det var ju inte min fråga... läs frågan nästa gång eklund innan du svarar spydigt... tversity kodar om h264 till typ wmv eller liknande... blir aldrig samma kvalitet....
            Last edited by koffejensen; 2008-02-12, 11:54. Anledning: adda mer text

Comment

Original inlägg av koffejensen Visa Inlägg
              Saken e den här att jag kör redan tversity men det var ju inte min fråga... läs frågan nästa gång eklund innan du svarar spydigt... tversity kodar om h264 till typ wmv eller liknande... blir aldrig samma kvalitet....
              ja varför inte bara låta bli att svara? eller finns de en faq för oss som inte gillar att få samma svar var gång typ "läs faq och klistrade trådar finns de redan gällande de här! osv.osv

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X