Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vart hittar man bra releaser?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vart hittar man bra releaser?

Tjena.

Jag har letat runt lite, men tycker kanske inte att PiratBay är den ultimata källan för X360-spel. Vart hittar man de bästa releaserna som går snabbt att ladda ner? Några tips? Behöver inte vara torrents. Har hört gott om t.ex. både itchycats.com och xboxshark.com. Men ska man pröjsa massa pengar så vill man ju ha kvalité! (Kostnadsfria alternativ är mer än välkommna)

//TheLithium

revolutiontt, torrentleech, xbox-sky är några...
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

Tack för tipsen, men ingen av de sidorna accepterade nya medlemmar... Suck... Fler tips?

Comment

Original inlägg av TheLithium Visa Inlägg
        Tack för tipsen, men ingen av de sidorna accepterade nya medlemmar... Suck... Fler tips?
        powerbits har öppen signup.. kanske inte det mest ultimata då den har varit jävligt seg det senaste.. inte seg att ladda ner men att ladda sidorna.. det är iaf bättre än piratebay

annars ska du hålla ögonen öppna på siter som föregående nämnt..

Comment

Hittade här en sida som verkar riktigt intressant. Xboxiso.com heter den.

Comment

Hittade här en sida som verkar riktigt intressant. Xboxiso.com heter den.
            vad är adressen då? det är knappast namnet på den hehe..

Comment

Det är så simpelt som www.xbox360iso.com

Comment

Det är så simpelt som www.xbox360iso.com
                inte så konstigt man inte hittade den när du glömt 360 i namnet på den förra

Comment

Haha, nej, det kan ju vara bra att ha med.

Inga andra sidor som kan rekommenderas? Behöver inte nödvändigtvis vara torrents.

Comment

Andra sidor är Piratebits och Blackcats-games.

Jag håller dock på att lägga ner torrents för jag har lessnat på p2p. Jag testar nu Usenet med Giganews, Pan och Binsearch (ska fixa Newzbin.com när de öppnar). Det är väldigt trevligt. Du betalar en månadsavgift till de som håller Usenet servrarna uppe. Jag tog det vassaste med total ssl kryptering och betalar 120kr/månad. Det kan jag gott lägga för att slippa allt p2p skit.

Jag måste nästan ha datorn på dygnet runt med torrents annars måste jag anstränga mig. Ignorerar jag detta faller ration.

Man kan prova 3 dagar med 10GB om man vill.

Jag drog ner nya Lost spelet i ca 3,5MiB/s (Min router klarar inte mer än 4MiB/s, sen klarar även Pan bara 4 anslutningar verkar det som).

Comment

Och på dessa sidor kan du ladda ner hur mycket du vill? Hur funkar det med gamla spel, som t.ex. Gears of War. Går det lika snabbt som att ladda ner ett nytt spel, som säg; Assassin's Creed?

Comment

Original inlägg av razor1394 Visa Inlägg
                        Andra sidor är Piratebits och Blackcats-games.

Jag håller dock på att lägga ner torrents för jag har lessnat på p2p. Jag testar nu Usenet med Giganews, Pan och Binsearch (ska fixa Newzbin.com när de öppnar). Det är väldigt trevligt. Du betalar en månadsavgift till de som håller Usenet servrarna uppe. Jag tog det vassaste med total ssl kryptering och betalar 120kr/månad. Det kan jag gott lägga för att slippa allt p2p skit.

Jag måste nästan ha datorn på dygnet runt med torrents annars måste jag anstränga mig. Ignorerar jag detta faller ration.

Man kan prova 3 dagar med 10GB om man vill.

Jag drog ner nya Lost spelet i ca 3,5MiB/s (Min router klarar inte mer än 4MiB/s, sen klarar även Pan bara 4 anslutningar verkar det som).
                        Om du tänkte lägga ner med det, har du då kanske några bra accounts, invites att dela med dig utav? Är i desperat behov!

Comment

Original inlägg av Heenok Visa Inlägg
                          Om du tänkte lägga ner med det, har du då kanske några bra accounts, invites att dela med dig utav? Är i desperat behov!
                          Make that two!

Comment

Original inlägg av razor1394 Visa Inlägg
                            Jag tog det vassaste med total ssl kryptering och betalar 120kr/månad. Det kan jag gott lägga för att slippa allt p2p skit.

du vet väl att de flesta torrent sidor har VIP så du slipper ration.. det kommer du billigare undan med än 120:- för newsbin.. usenet i all ära.. men torrent är rätt smidigt med..

Comment

Newsbin? Jag kör inte ens Newsbin. Jag kör Pan. Jag har även provat hellanzb men det fick jag inte att fungera riktigt. Och nej jag kommer nog ha kvar mina konton ett bra tag till på diverse torrent trackers just för att jag inte vant mig helt och hållet vid usenet. Sen är jag inte så förtjust i att andra använder mina nick.

Bittorrent är för krävande protokoll också. Med Usenet arbetar min hårddisk ytterst lite, med bittorrent arbetar den frenetiskt och blir tokvarm eftersom den skriver till olika ställen jämt och ständigt. Totalkrypterat inklusive headers är även mycket trevligt.

Det är även skönt att ha allt på samma ställe istället för 10 olika trackers. Igår skulle jag dra ner en OSX iso som bara fanns på Piratebay och där gick det i ca 20kiB/s. Kul... Jag drog ner den från Usenet istället i 3,5MiB/s.

Torrentleech vill att man ska skaffa ett webhostingkonto ifall man vill bli vip. Vad ska jag ha det till? Dessutom förnyas det inte automatiskt. På torrentbytes kan jag inte bli vip. Ifall alla sidor jag är på hade haft det hade det säkert blivit dyrare.

Redan när jag körde dc blev jag så less på att vänta på slots (satt i en ganska fin privathubb).

edit:

Och att scenen hatar Bittorrent trackers och alla scriptkiddiez ddos:ar jämt och ständigt gör det inte bättre.

Avsaknaden av svensk tv är väl lite tråkig men istället har jag fått tillgång till enormt mycket fransk tv. Ogg vorbis musik är även uppskattat.
                              Last edited by razor1394; 2008-02-24, 19:40.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X