Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ngn som har lust o förklara vad en brännare e o hur man använder den?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ngn som har lust o förklara vad en brännare e o hur man använder den?

Hallå, jag har ett flashat 360, o jag laddade ner mitt första spel nyligen då fick jag höra talas om brännare vad används de till o hur? jag trodde det bara var att överföra de filer man laddat ner till en Dvd Dual layer skiva så var det klart ? ngn somhar lust o förklara skulle iaf vara riktigt schyst

Original inlägg av maastah Visa Inlägg
    Hallå, jag har ett flashat 360, o jag laddade ner mitt första spel nyligen då fick jag höra talas om brännare vad används de till o hur? jag trodde det bara var att överföra de filer man laddat ner till en Dvd Dual layer skiva så var det klart ? ngn somhar lust o förklara skulle iaf vara riktigt schyst
    haha, skojar du? dvd-brännare de används till att överföra data till dvd-media.

Comment

Klicka här <- om "brännare"

Klicka här <- hur man gör det med ImgBurn
      Last edited by POi2; 2008-02-25, 09:21.

Comment

hehe tror vi behöver en ny rubrik i FAQ'n :-)
        Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
        » Xbox360 FAQ

Comment

om man inte vet vad en brännare är så är man så n00b det bara går. den lägger data på cd skivor såsom musik, spel, bilder, filmer m.m. man behöve även ett program, det vanligaste är nero burning rom. finns på piratebay.

Comment

årets bump.

Comment

Jag tror att OP skämtar.... hoppas jag.

Om man har tillräckligt många hjärnceller att skriva i ett internet forum, så måste man veta vad en optisk-media brännare är.

Comment

Rofl!

Comment

hej jag har försökt att brenna 5 olika spel på 360 jag får det inte att funka kan någon hjälpa mig

Comment

Original inlägg av jeslev Visa Inlägg
                    hej jag har försökt att brenna 5 olika spel på 360 jag får det inte att funka kan någon hjälpa mig
                    har brännaren stöd för DL skivor? vad bränner du på för media? vad har du för brännare? lite mer info vore trevligt
                    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

jeslev

jag har en dl brennare lg och cd skiverna är verbatim 2,2xdvd +r dl
                      och jag har anvent både nero och imgburn om du vill så kan du ringa mig

Comment

Original inlägg av jeslev Visa Inlägg
                        jag har en dl brennare lg och cd skiverna är verbatim 2,2xdvd +r dl
                        och jag har anvent både nero och imgburn om du vill så kan du ringa mig
                        följ imgburn guiden i denna tråd, direktlänk här. får du ytterligare problem så måste du posta din brännar log från imgburn, utan den kan man inte hjälpa dig.

Comment

Sist jag köpte en brennere fick jag med en manual till den och hur den fungerade o vad den gjorde.
                          Prata med din återförsäljare

Ja tråden är lika komisk som en Macanvändare som ser en Treknappars mus med Scrollhjul man kan tilta i olika lägen o trycka ned för att få fyra knappar och eller en mus med två scrollhjul
                          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X