Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skapa backuper av xbox360 spel!?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Skapa backuper av xbox360 spel!?

Hej, jag vet att det finns ett guide för hur man skapar backuper av xbox-spel.. men jag undrar om man verkligen behöver krångla sådär mkt? är det inte bara tanka ner ett program som skapar backuper av xbox-spel och stoppa i spelet i dvd-läsarn och göra en backup på det? =S

Original inlägg av Shadow_007 Visa Inlägg
    är det inte bara tanka ner ett program som skapar backuper av xbox-spel och stoppa i spelet i dvd-läsarn och göra en backup på det? =S
    Jo, precis så enkelt är det. Guiden är skriven bara för att det är kul att göra det extra krångligt.
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
      Jo, precis så enkelt är det. Guiden är skriven bara för att det är kul att göra det extra krångligt.
      ironi när den är som bäst

Comment

jag har sett guider på nätet som säger ungefär "stoppa i spelet i dvd-läsaren, använd det här programmet,rippa spelet.. vänta.. klart!" fungerar dom inte alls?

Comment

Original inlägg av Shadow_007 Visa Inlägg
          jag har sett guider på nätet som säger ungefär "stoppa i spelet i dvd-läsaren, använd det här programmet,rippa spelet.. vänta.. klart!" fungerar dom inte alls?
          länka till de guiderna då eller följ dom och var glad

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X