Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

USA Regionlåst (Dynasty Warriors 6)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• USA Regionlåst (Dynasty Warriors 6)

Att man har en "chippad" Xbox360 borde väl innebära att man kan spela regionlåsta spel eller? Hittade en release på Dynasty Warriors 6 som jag gärna vill bränna. Kommer det att funka på min svensköpta xbox360 med samsungläsare?

Original inlägg av emo Visa Inlägg
    Att man har en "chippad" Xbox360 borde väl innebära att man kan spela regionlåsta spel eller? Hittade en release på Dynasty Warriors 6 som jag gärna vill bränna. Kommer det att funka på min svensköpta xbox360 med samsungläsare?
    nej det kan du inte. finns inte din region med är det kört. så om du menar Dynasty_Warriors_6_USA_REGION_LOCKED_XBOX360-SPARE så fungerar den inte på en pal maskin.

föressten, vad har du för chip?

Comment

Precis den jag menade. Fan vad synd. Får hoppas på en PAL release snart då. Kommer inte ihåg vad jag har för chip, Extreme firmware eller nåt tror jag, är inte så high.

Comment

Original inlägg av emo Visa Inlägg
        Precis den jag menade. Fan vad synd. Får hoppas på en PAL release snart då. Kommer inte ihåg vad jag har för chip, Extreme firmware eller nåt tror jag, är inte så high.
        då är din box flashad, inte chippad.. så du vet.. japp, dynasty kommer i början av mars enligt ign, så bara att hålla ögonen öppna en vecka in i mars..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X