Att man har en "chippad" Xbox360 borde väl innebära att man kan spela regionlåsta spel eller? Hittade en release på Dynasty Warriors 6 som jag gärna vill bränna. Kommer det att funka på min svensköpta xbox360 med samsungläsare?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
USA Regionlåst (Dynasty Warriors 6)
Collapse
X
-
nej det kan du inte. finns inte din region med är det kört. så om du menar Dynasty_Warriors_6_USA_REGION_LOCKED_XBOX360-SPARE så fungerar den inte på en pal maskin.Original inlägg av emo Visa InläggAtt man har en "chippad" Xbox360 borde väl innebära att man kan spela regionlåsta spel eller? Hittade en release på Dynasty Warriors 6 som jag gärna vill bränna. Kommer det att funka på min svensköpta xbox360 med samsungläsare?
föressten, vad har du för chip?
- Citat
- Flag
-
då är din box flashad, inte chippad.. så du vet.. japp, dynasty kommer i början av mars enligt ign, så bara att hålla ögonen öppna en vecka in i mars..Original inlägg av emo Visa InläggPrecis den jag menade. Fan vad synd. Får hoppas på en PAL release snart då. Kommer inte ihåg vad jag har för chip, Extreme firmware eller nåt tror jag, är inte så high.
- Citat
- Flag
Comment

Comment