Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Öppnade xbox 360

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Öppnade xbox 360

När jag öppnade min xbox 360 arcade hdmi så ramlade en gummibit av med rundade kanter, ca 2cm lång. Vart ska den sitta?

bild?

Comment

Låter som en av "fötterna" fast dom e typ 10mm

Comment

Original inlägg av ecu971 Visa Inlägg
        När jag öppnade min xbox 360 arcade hdmi så ramlade en gummibit av med rundade kanter, ca 2cm lång. Vart ska den sitta?
        Om det är en solid gummibit så kan jag gissa på att den satt emellan någonting för att hålla isär dem...
        Men jag har inte öppnat min box så jag vet inte ^^
        Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Original inlägg av ecu971 Visa Inlägg
          jag röstar på "ta en bild" och återkom...

Comment

Jag tycker de låter som gummibiten som ligger i hårddiskuttaget på xboxarna utan hårddisk...

Comment

Jag tycker det låter som om att han borde ta en bild eller get the fuck out.

Comment

haha tOPO - hård men rättvis :-)
                Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                » Xbox360 FAQ

Comment

Jo

Det var nog till hårddisken. Får återkomma med bild när jag hinner.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X