Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Could not read disc meddelanden...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Could not read disc meddelanden...

Tjennahopp!
    Xbox-forumet var ett tag sedan man skrev på så nu måste jag spamma ihjäl er med mina problem!

Jag har ju min lilla omoddade och ochippade box här då ju. När jag har den stående så får jag ibland meddelandet "Error could not read disc clean with cloth..." någonting sånt.
    Det har oftast hänt när jag spelat Gears of War nu på senare tiden, men innan dess så hände det typ 2 eller 3 gånger när jag spelat Dead Rising...
    Håller min läsare på att pajja eller är det vanligt med sådana meddelanden?

Jag spelade mycket Dead Rising innan och de få gångerna man fick meddelandet så blev man riktigt frustrerad eftersom man sparar manuellt i det spelet.

(Inget chip eller mod bara ogrinalspel så du slipper fråga)
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
    Tjennahopp!
    Xbox-forumet var ett tag sedan man skrev på så nu måste jag spamma ihjäl er med mina problem!

Jag har ju min lilla omoddade och ochippade box här då ju. När jag har den stående så får jag ibland meddelandet "Error could not read disc clean with cloth..." någonting sånt.
    Det har oftast hänt när jag spelat Gears of War nu på senare tiden, men innan dess så hände det typ 2 eller 3 gånger när jag spelat Dead Rising...
    Håller min läsare på att pajja eller är det vanligt med sådana meddelanden?

Jag spelade mycket Dead Rising innan och de få gångerna man fick meddelandet så blev man riktigt frustrerad eftersom man sparar manuellt i det spelet.

(Inget chip eller mod bara ogrinalspel så du slipper fråga)
    sorry om jag är kort... du kommer få samma svar av många sök och läs

*hint*

dålig media eller kass brännare eller både och

Comment

han skriver ju att han bara kör orginalspel...v.ad har då media och brännare med saken att göra???? Läste du ens hans post innan du svarade?

Comment

Original inlägg av mickys Visa Inlägg
        han skriver ju att han bara kör orginalspel...v.ad har då media och brännare med saken att göra???? Läste du ens hans post innan du svarade?
        japp.. men överläste kanske.. då hamnar det till hans läsare... den har antagligen svårt med skivorna... är den inte moddad etc.. skicka in till ms... ursäkta jag var blind

Comment

Okej tack för svaren. Väntar på svar ifrån gameshop o se vad de säger.
          Hoppas de kan skicka in den till ms har ju 8 mån garanti kvar
          Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X