Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Felflashad Samsung

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Felflashad Samsung

Kan man på nåt sätt rädda en Samsung-drive, då den blivit felflashad och man inte har kvar sitt originalfirmware?

En kille som jag pratade med påstod att originalnyckeln var helt körd och att det går bra att flasha boxen men eftersom nyckeln är fel så läser den inte skivorna man matar den med.

Tacksam för svar.

Original inlägg av NikUea Visa Inlägg
    Kan man på nåt sätt rädda en Samsung-drive, då den blivit felflashad och man inte har kvar sitt originalfirmware?

En kille som jag pratade med påstod att originalnyckeln var helt körd och att det går bra att flasha boxen men eftersom nyckeln är fel så läser den inte skivorna man matar den med.

Tacksam för svar.
    har du inte dvd nyckeln är det kört. bara att slänga boxen. har du nyckeln ska den gå att rädda den.

Comment

Ok, jag har kört in firmwaret i 360 Firmware Toolbox och får fram information om nyckeln där, kan man på nåt sätt utläsa om nyckeln är korrupt?

Comment

Original inlägg av NikUea Visa Inlägg
        Ok, jag har kört in firmwaret i 360 Firmware Toolbox och får fram information om nyckeln där, kan man på nåt sätt utläsa om nyckeln är korrupt?
        spara nyckeln.. sen är det bara flasha om läsaren med den nyckeln.. funkar det så är det rätt nyckel..

vad menar du med att den är felflashad? om nyckeln är rätt är svårt att säga eftersom du inte har orginal bin-filen.. flasha den rätt med nyckeln du har så vet du..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X