Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Koppla dator på trådlöst nätverk med trådad Xbox 360? Hjälp!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Koppla dator på trådlöst nätverk med trådad Xbox 360? Hjälp!

Hej. Jag har en trådlös router som är kopplad till min bärbara dator trådlöst. Min 360 är kopplad till routern med sladd. Jag har läst på internet i timmar och försökt få 360n att hitta datorn med jag lyckas inte.... Någon som har lyckats med detta? Är det ens möjligt?

Det finns ett annnat alternativ om du har ethernetport på datorn. Du kopplar ditt 360 till datorn via sladd och bryggar den trådlösa och trådade nätverksanslutningen. Då får du både internet på ditt 360 och hittar den i nätverket. Praktiskt om man som jag inte har möjlighet att dra kabel mellan router och 360.
    Mvh Micke

Comment

Du kanske redan har gjort detta men jag säger det ändå...

Om du har en brandvägg på så måste du tillåta det program du delar ut med (t.ex. WMP11). Du kan testa att slå av brandväggen helt först och testa.
      Om du ska använda WMP11(windows media player 11) att dela ut musik elr film med så måste du lägga till allt du vill dela ut i biblioteket. Sen trycker du på den lilla pilen under "Bibliotek" och väljer "Mediadelning" och kryssar i "Dela ut min media" och tillåter XBOX360. Så har jag gjort iaf och det funkar prima

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X