Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hänger sig vid uppstart

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hänger sig vid uppstart

Hejsan, mitt xbox 360 har börjat hänga sig ibland vid uppstarten. Den fastnar då vid "Xbox 360" loggan och kommer inte vidare vad man än gör. Har hänt ett antal gånger nu och då den är flashad känns det inte roligt ifall det händer något. Finns risken att jag får rrod snart eller?
    Mvh Mikael
    Last edited by Mulven; 2008-03-23, 17:26. Anledning: Dålig rubrik

rrod snart

Comment

Tror ni Microsoft kommer märka att jag har flashat den eller måste jag flasha tillbaka till original först? Är inte bannad och garantiklistermärket sitter kvar.
      Mvh Mikael

Comment

flasha till original, skicka sedan in den.

Comment

Original inlägg av tOPO Visa Inlägg
          flasha till original, skicka sedan in den.
          Går det att flasha tillbaka konsollen när den har rrod? Tänker på att den varnar hela tiden och kanske stänger av sig eller nåt?!?
          Mvh Mikael

Comment

har bara testat på benq och samsung, båda fungerade perfekt att flasha tillbaka.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X