Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur mycket plats tar sparningar?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur mycket plats tar sparningar?

Hej, funderar på att köpa arcade.
    Jag har inte tänkt att köra live eller något annat så jag behöver ingen hdd, eller?

Sen oxå: Hur mycket plats tar ett save på ett spel? tex om man har klarat ut hela spelet.. Eller behöver man inte oroa sig över att dom 256 mb inte räcker?

//Corpa31

Beror på hur många spel o vilka spel man har.
    En polare har problem och kan inte spara Forza 2 pga att det tar för mycket plats.
    Mitt tips: Börja med minneskortet och börja samla pengar till en hdd.

Comment

okej.

Någon som vet ungefär hur mycket plats (mb) ett spel som tex NHL, FIFA tar?

Comment

Inte många Mb...
        Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
        » Xbox360 FAQ

Comment

det står på baksidan av spelet..

Original inlägg av Corpa31 Visa Inlägg
          okej.

Någon som vet ungefär hur mycket plats (mb) ett spel som tex NHL, FIFA tar?

Comment

Original inlägg av swifter Visa Inlägg
            det står på baksidan av spelet..
            då gäller det att tanka hem riktigt högupplösta covers så man kan läsa det ordentligt ;-)
            Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
            » Xbox360 FAQ

Comment

finns bra på console cover, man behöver bara registrera sig och ladda hem, inge tjafs

Comment

..

Ne.. men en sparning tar typ 600.700 kb. har ett 64 kort o har sparat med 40 olika spel på deen 256mb räcker ganska väl

Comment

Ok då ska jag nog köpa arcade

Comment

För sparningar räcker minneskortet. Vill du tanka hem download content bör du ha hårddisk, annars blir minneskortet fullt ganska fort. Vill du tanka hem demos så är det samma sak.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X