Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vanligt att Xbox 360:n hänger sig?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vanligt att Xbox 360:n hänger sig?

Hej! Jag köpte en Xbox 360 här förra veckan, fick hem den igår. Har brännt ut två spel, som funkar jättebra. Dock, innan när jag spelade Rainbow Six Vegas 2, så hängde sig Xboxen. Är det ett normalt problem, eller är det nåt jag ska oroa mig för? Liksom en dag gammal och hänger sig redan. Tacksam för hjälp!

det är flera som har problem med RB6v2, testa bränn PAL versionen.

Du använder Verbatim DVD+R DL skivor också antar jag, och bränner i 2,4x eller högre?

Comment

pal versionen fungerade fint för mig. sista uppdraget "laggar" dock. verkade inte vara nåt skivproblem utan mer effektmässigt. spelade förövrigt co-op där. verbatim 2.4x. mkt bra spel.

Comment

Det är PAL-versionen jag hade brännt. Kör också på Verbatim-skivor. Så det kan bero på själva spelet i sig eller? Är det störst risk att det är Xboxens fel?
        Last edited by iCORE; 2008-03-27, 09:47.

Comment

Original inlägg av iCORE Visa Inlägg
          Det är PAL-versionen jag hade brännt. Kör också på Verbatim-skivor. Så det kan bero på själva spelet i sig eller? Är det störst risk att det är Xboxens fel?
          det händer ju att spel ibland "bara" hänger sig "utan" orsak verkar det som.. har du bara haft problemet en gång eller är det återkommande, ev på samma ställe? jag hade inga problem med hängningar i vegas 2 iaf.

har för mig det hängde sig i "terrorist hunt" en gång, men de kan lika gärna varit vegas 1. lirade båda i helgen så ja kommer inte ihåg vilket som hängde sig.. kan påpeka att vegas 1 var orginal. iaf.. det var bara en omstart sen var det inga krångel alls under hela helgen.

Comment

Har bara hänt en gång, körde nu en stund och då var det inga problem. Körde Assassin's Creed nu ett tag, en timma ca, det kändes som om det blev lite "drygt" på nåt sätt.. Inte lagga utan mer att det kändes smetigt när man sprang runt... Förstår ni vad jag menar?

Comment

Kanske bara var en engångsföreteelse, förhoppningsvis. Körde rätt länge nu för en stund sen utan problem.

Comment

Min gamla premium hängde sig 3 gånger i början sen fungera den fint flera månader.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X