Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vill inte lära mig att läsa läppar till CoD 4

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vill inte lära mig att läsa läppar till CoD 4

Jag brände och körde igång Call Of Duty 4 och uppdaterade det i Live, allt funkar perfekt förutom att ljud saknas, du hör skottlossning och sådant men personer du möter i spelet rör bara på munnen men man hör inte deras röster. Någon som haft detta fel?

2:a frågan är; Flashade om min BenQ DVD häromdagen till iXtreme 1.4. Nu undrar jag om det går att uppdatera denna iXtreme till 1.5 när det väl kommer och hur man isåfall går till väga?

Tack tack på förhand
    Last edited by ceke; 2008-03-29, 11:50.

1. Vilken release är det? Har du problem med ljud i andra spel?

Dessa fungerar fint för mig:

Call_Of_Duty_4_USA_XBOX360
    Call.Of.Duty.4.Modern.Warface.PAL.XBOX360-GAC

2. Ja har du kvar orig.bin (original firmware) så kan du skapa en iXtreme 1.5 firmware med hjälp av den och sedan flasha dvd läsaren. Jag tror det bör fungera ok med bara nyckeln också.

Comment

Det borde väl fungera å "plocka ur" nyckeln ur en korrekt flashad och fullt fungerande iXt 1.4 FW?

Comment

Tack för svaret.

Det är "Call.Of.Duty.4.Modern.Warface.PAL.XBOX360-GAC" som jag har använt mig av, samma som dig alltså. Andra spel fungerar som dom ska. Så jag förstår inte riktigt. Men jag provar att ladda ner "Call_Of_Duty_4_USA_XBOX360" releasen också för att se hur det går med den. Men det är fortfarande ett skumt fel. Du hör skott, fotsteg, omladdningar. Men inte röster, helikoptrar, bränder osv.

Comment

Original inlägg av ceke Visa Inlägg
          Tack för svaret.

Det är "Call.Of.Duty.4.Modern.Warface.PAL.XBOX360-GAC" som jag har använt mig av, samma som dig alltså. Andra spel fungerar som dom ska. Så jag förstår inte riktigt. Men jag provar att ladda ner "Call_Of_Duty_4_USA_XBOX360" releasen också för att se hur det går med den. Men det är fortfarande ett skumt fel. Du hör skott, fotsteg, omladdningar. Men inte röster, helikoptrar, bränder osv.
          mycket skumt.. jag har inga problem med GAC.. det första jag tänker på är inställningar för ljud/surround eller något.. men sådant kanske du inte använder? fungerade det bra innan du uppdaterade det via live?

Comment

Nej har aldrig haft något problem med ljudet förut men provade alla ljudinställningar med Xboxet och CoD4 utan någon framgång och nix det fungerade inte innan uppdateringen heller. Suckelibuckeli
            Spännande å se vad som händer med nästa release av CoD4 som jag just nu håller på att ladda ner.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X