Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

samma account och hårdisk från en bannad 360 till en icke bannad arcade

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• samma account och hårdisk från en bannad 360 till en icke bannad arcade

Hejsan! förlåt att jag drar upp den här frågan igen, har läst på ngn tråd här för länge sen om detta men kan inte hitta den igen

jag har en EN bannad xbox 360 premium och tänkte köpa en Xbox 360 Arcade och ta hårdisken från den bannade xboxen och sätta den i arcaden, och endast spela orginal spel på arcaden och har inte tänkt flasha den nya xboxen men ha hårdisken från den bannade boxen.

så jag undrar om detta är möjligt utan att bli bannad på arcaden?
    jag tänkte alltså ha samma account när jag spelar offline på den bannade som när jag spelar online på den nya arcaden. bara byta hårdisk beroende på vad jag spelar på för box..

kan min nya arcade bli bannad??
    Last edited by dvs_dc; 2008-03-30, 22:27.

det är din box som blir bannad inte ditt account. ja du kan använda HDD'n från den bannade boxen.

det som skulle kunna bli bannat när du använder din arcade är ditt account om du missköter dig online.. själva boxen kommer inte bli bannad.

Comment

vadå missköter sig? typ hot meddelanden och sånt eller?
      tack för svaret btw om ens account blir bannat då och man nyss köpt live till den, försvinner liven då eller?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X