Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Så här ska det se ut....eller?
Collapse
X
-
Mäktigt, du borde dela med dig utav vad du har skapat såsom C4EVA har gjortOriginal inlägg av JimXbo Visa InläggXbox 360 Flashad (Egengjord Firmware)
- Citat
- Flag
-
han kanske menar att han har flashat den självOriginal inlägg av tOPO Visa InläggMäktigt, du borde dela med dig utav vad du har skapat såsom C4EVA har gjort
varför skulle han annars undra om det skulle se ut så... har man skrivit en firmware har man allt kunskapen att lista ut dedär
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag försåtr inte riktigt vad du menar.Original inlägg av int21 Visa Inlägghan kanske menar att han har flashat den själv
varför skulle han annars undra om det skulle se ut så... har man skrivit en firmware har man allt kunskapen att lista ut dedär 
Vad har "egengjord firmware" med "rätt patchat spel" att göra?
- Citat
- Flag
Comment
-
jag menar det jag skrev... vet man inte hur ett spel ska vara patchat... då är det svårt att skriva en egen firmware...Original inlägg av tOPO Visa InläggJag försåtr inte riktigt vad du menar.
Vad har "egengjord firmware" med "rätt patchat spel" att göra?
jag tycker det är konstigt att man frågar hur ett spel ska vara patchat när man borde veta vad ens egna firmware stödjer och hur det fungerar.
- Citat
- Flag
Comment
-
Men å -.-
Det var min brorsa som var inloggad på mitt acc igår..
Jag delade ut Firmwaren.
Men det är så att jag fick en jävla massa klagomål på alltingXbox 360 Flashad (Egengjord Firmware)
Xbox 1.4 Halo 2 Boxen från Ebay
XBMC
250 GB HDD
- Citat
- Flag
Comment
-
det var ingen som klagade. var delade du ut din firmware?Original inlägg av JimXbo Visa InläggMen å -.-
Det var min brorsa som var inloggad på mitt acc igår..
Jag delade ut Firmwaren.
Men det är så att jag fick en jävla massa klagomål på allting
- Citat
- Flag
Comment

Comment