Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

This original Xbox game has encountered a problem...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• This original Xbox game has encountered a problem...

Jag har en ny flashad xbox360 med en benq spelare, brände precis fifa07 xbox spel på en dvd+rw skiva med nero. det var en .iso fil bara.
    jag har senaste update på 360'n. jag har dubbelkollat och fifa07 är bakåtkompatibelt.
    men när jag sätter in skivan så får jag felmedelandet; "This original Xbox game has encountered a problem ...."
    spelet är PAL format.
    vad kan detta bero på?

rw-skiva...

inte 100% kopia av originalet...

Tror bara det är samsung xtreme 5.x som kan starta xbox backups från singlelayer...

En del spel på listan fungerar inte i alla regioner...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

så det är bara DL skivor som gäller, ok.

Tankade hem XDVDMulleter för att se info om spelet. Fick reda på att spelet inte var iXtreme kompatibel. Försöker rebuilda iso filen så att den blir det, men man ska tydligen ha ss patch och dmi pfi filer o sånt.. nån bra sajt någon? har googlat ihjäl mig men hittar inte.

Comment

men VARFÖR bränna xbox spel om det finns xbox360 versioner som är 1000ggr bättre?

Comment

jag vill gärna kunna spela mina gamla spel

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X