Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

xbox live EA

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• xbox live EA

undrar hur jag kopplar mig på xbox live på EA spel, tex nhl , uefa euro 2008 och andra.....

jag kopplar mig direkt när jag tex spelar Pro evolution soccer på LIVE utan problem, men när jag startar spelet och väljer xbox live i EA spel, som ex UEFA EURO 2008 , eller NHL spel...

så vill den inte koppla sig till LIVE, det står något att jag måste kopla mig till EA servern blablabla...

Nån som kan förklara hur jag kan lira dem på XBOX LIVE, please jag längtar, hoppas jag kan få svar nu.
    Last edited by coolcool; 2008-04-20, 20:00.

jag har aldrig haft något problem med att spela över live... i ett endaste spel....
    Vet ej vad du gör för fel om du kan spela över live i vissa spel. Inte så att EAs servrar legat nere när du testat då?

Comment

har du nån registrerad konto på EA , är det därför du har inga problem och spela LIVE med EA spel ?? eller du kör vanligt ?

när spela du senast EA spel på LIVE?

kanske deras server fungerar inte och är avstängd, har själv försökt koppla mig på EA LIVE nu i 2-3 veckor och går inte. men har inte problem och logga in på live med andra spel.

Comment

spelade igår...jo jag har nog et tkonto men vet ej om det spela rroll

Comment

ok, jag har registrerad mig nu på EA hemsidan, men hur loggar jag in på XBOX live med de kontot med EA KONTOT, ?? eller hur går det till ?, jag spelar alla spel utan problem på loive men när det är EA spel så vill det inte

Snälla nån SPORT kille som kan förklara EA problemet hur jag kan logga in ???

Comment

Jag fick ett liknande meddelande när jag skulle köra Army of Two demot, var bara att acceptera EA's ToS och sen kunde man spela.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X