Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Your game data has an invalid checksum.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Your game data has an invalid checksum.

Har nyss tankat Allstars Euro 2008 release. Jag får meddelandet "Stealth files check out perfectly" när jag kör spelet i Xdvd Mulleter.

Jag får dock också meddelandet: "your game data has an invalid checksum. perhaps a bad rip?".

Betyder det att releasen är helkass om man inte vill riskera att bli bannad från live? Har kört Autofix på den men får fortfarande samma meddelande.

Tack på förhand.

Bara att fixa på nytt ..
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Hur menar du...? Ska jag köra Autofix tills jag inte får upp det meddelandet när jag kör en crc check? Det kan alltså ta ett antal gånger innan den här Autofixen gör sitt jobb?!

Tack för ditt snabba svar förresten

Comment

Original inlägg av Chsandberg Visa Inlägg
        Hur menar du...? Ska jag köra Autofix tills jag inte får upp det meddelandet när jag kör en crc check? Det kan alltså ta ett antal gånger innan den här Autofixen gör sitt jobb?!

Tack för ditt snabba svar förresten
        "game-data" brukar inte finnas med i xdvdmulleters databas därav felmeddelandet. inget att bry sig om sålänge stealth'en är okej.

Comment

Perfekt! Ska bränna det på direkten. Tack för hjälpen.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X