Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Extern hårddisk

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Extern hårddisk

Hejsan,

jag undrar om man kan koppla en extern hårddisk till 360n och ha den som en slags serverburk?

Så att man från datorn kan komma åt de filer som ligger på den externa hårddisken kopplad till 360n?

Undrar då det vore väldigt smidigt att slippa ha en alltid igångslagen burk eller ha den externa HDn kopplad till min bärbara, vill ha den "trådlös" så att säga.

Original inlägg av StunE Visa Inlägg
    Hejsan,

jag undrar om man kan koppla en extern hårddisk till 360n och ha den som en slags serverburk?

Så att man från datorn kan komma åt de filer som ligger på den externa hårddisken kopplad till 360n?

Undrar då det vore väldigt smidigt att slippa ha en alltid igångslagen burk eller ha den externa HDn kopplad till min bärbara, vill ha den "trådlös" så att säga.
    ska du alltid ha på din 360? förstår att du inte vill ha på din dator hela tiden, men hur ska du annars komma åt filerna? jag ser denna lösning som väldigt osmidig... förklara gärna mer ingående... "serverburk" kanske inte är rätt beskrivet...

Comment

Jag vill väl mest ha bort den ur mån åsyn, slippa koppla den till laptopen.
      Och nej, skall inte ha på 360n hela tiden, men när jag har på den så vore det smidigt att ha en extern hårddisk inkopplad till den som jag kan komma åt via datorn. Som en trådlös lagringsenhet ung., men bilder och så på.

Comment

Nej du kan inte komma åt några filer via 360in. Så du får allt ha din externa ihop med den bärbara.
        X-Box 1.4
        Xenium *ICE*Pin-Head
        120GB HDD EVO-X och MS Dashbord
        Xbox 360 Premium, Samsung ixtreme 1.51
        Wii Wiikey 1.9g
        Sen vet jag inte vad jag ska skriva mer

Comment

Tackar, då vet jag!

Comment

Inga problem. Alltid kul att hjälpa till!
            X-Box 1.4
            Xenium *ICE*Pin-Head
            120GB HDD EVO-X och MS Dashbord
            Xbox 360 Premium, Samsung ixtreme 1.51
            Wii Wiikey 1.9g
            Sen vet jag inte vad jag ska skriva mer

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X