Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Inställningar för HD upplösning?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Inställningar för HD upplösning?

Jag är lite osäker på om den kabel jag skaffat är hd kompitibel eller inte. Hittar nämnligen inga val i xboxet om 1024p eller något sådant utan det enda jag kan välja är upplösningen i menyn Screen Resolution i 1280X1024, är detta samma sak som att ställa in den i HD? Står nämligen i menyn "You must connect an xbox 360 HD AV cable to configure High Definition display mode" Jag har 3 st menyer att välja på under Console Settings/Display. Ska det finnas någon mer meny än Screen Resolution, Screen Format och Reference Levels om man har HD kompetibel kabel, ex en HDMI? Skaffade mig en Xbox 360 till VGA kabel som stog skulle vara HD kompetibel men jag börjar bli osäker på om den värkligen är det.

1024p? Det valet lär du få leta efter :-)

Du väljer upplösning i System > Console Settings > Display

Har man VGA-kabeln så listar den följande upplösningar (förutsatt att din tv/skärm klarar av att visa dem):
    640 x 480
    848 x 480
    1024 x 768
    1280 x 720 (motsvarar 720p)
    1280 x 768
    1280 x 1024
    1360 x 768
    1920 x 1080 (motsvarar 1080p)
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X