Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bränna Xbox360 i OSX

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bränna Xbox360 i OSX

Tjena alla glada,

Kollade igenom lite gamla trådar och det fanns inte något utförlig guide för hur man bränner 360 spel i OSX.

Tänkte kolla om någon vänlig själv orkar skriva ner några punkter man ska tänka på och vilken programvara man ska använda. Antar att Toast lämpar sig bäst?

Sitter på en Macbook med följande setup: HL-DT-ST DVDRW. Undrar lite hur det är med att bränna DL DVDs på en Macbook, har den stöd för det?

Tack på förhand grabbar!

/h

http://idog.appleguru.org/Download.html

finns tom en manual där

Comment

Tackar! Ska kolla igenom!

Comment

Jag har haft macbook med dl brännare och det har funkat klockrent o bränna till 360
        finns ett speciellt brännar program bara.. tror den heter nåt med 360 om jag inte minns helt fel.. det är bara o gooogla efter osx + 360 eller nåt
        Playstation 1, 3, PSP
        Xbox, 360
        Nintendo Wii

Comment

Original inlägg av PhR34k Visa Inlägg
          Jag har haft macbook med dl brännare och det har funkat klockrent o bränna till 360
          finns ett speciellt brännar program bara.. tror den heter nåt med 360 om jag inte minns helt fel.. det är bara o gooogla efter osx + 360 eller nåt

gissar starkt på att det är det programmet som jag länkade till tidigare

http://idog.appleguru.org

Comment

Du kanske länka till programmet men jag skrev att det funkar bra.. vilket var det han undra också..
            Playstation 1, 3, PSP
            Xbox, 360
            Nintendo Wii

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X