Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flashad xbox på live med orginal skiva säkert?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Flashad xbox på live med orginal skiva säkert?

Hej... en fråga, om jag flashar min xbox med ixtreme 1.4 och vill spela på live med orginal skiva finns det nån risk att jag blir bannad el äre 100% med en äkta skiva fast flashad xbox :P ?

Du blir inte bannad av originalskivor, du blir bannad av dåliga backups...

...även om du inte nödvändigtvis är ansluten till Live vid tillfället

På Xbox 1 var det enkelt. Originalspel på Live, backups offline. På 360 är det inte lika enkelt. Du kan köra (korrekta) backups på Live och inte bli bannad, du kan också bli bannad för en dålig backup även om du bara kört den offline.

Comment

Så om jag spelar på live med en orginal skiva, och tankade spel "offline"=singleplayer" så är jag 100% säker? ..... .bara orginal skivior live , single player=brännda right ?

Comment

Original inlägg av Rickard123 Visa Inlägg
        Så om jag spelar på live med en orginal skiva, och tankade spel "offline"=singleplayer" så är jag 100% säker?
        Nej, det var så det var på gamla Xbox. På 360 kan du bli bannad för backuper även om du bara kört de offline.

Comment

aha... okej tackar

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X