Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hög ljudnivå

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hög ljudnivå

Halloj.

Jag har ett störande problem. min dvd läsare låter som ett mindre kärnkraftverk och det är MYCKET störande.. finns det något sätt att få "käfft" på maskinen..

har införskaffat min gta4 som jag sett fram emot men kan inte spela då ja knappt hör va gubbarna i spelet säger när jag spelar på normal nivå..

Börjar bittert ångra att ja ens köppte skiten.
    aja peace out

Flasha den i en långsammare hastighet. 8x funkar finfint enligt mig. Låter MYCKET mindre. Låter även det för mycket, så testa 5x. 2x är väl supertyst, men då åker nog laddtiderna upp en del.

Comment

Original inlägg av Lulebo Visa Inlägg
      Flasha den i en långsammare hastighet. 8x funkar finfint enligt mig. Låter MYCKET mindre. Låter även det för mycket, så testa 5x. 2x är väl supertyst, men då åker nog laddtiderna upp en del.
      hmm inte en aning om va man ska göra, köppte den chippad å klar härifrån.
      Dock blev det lite bättre när jag la den ner (hade den stående först)

Nu till ett annat problem. hur fanken ska ja kunna använda hdmi sladd och sammtidigt ha den andra sladden i (vill kunna använda fiberoptik till ljudet) dock tar "klumpen" upp plattsen för hdmi kabeln och det verkar inte finnas något annat utag för ljudsladden än i "klumpen"

Comment

du får köpa dig MS orginal HDMI kabel! Där finns uttag för optisk ljudutgång!
        X-Box 1.4
        Xenium *ICE*Pin-Head
        120GB HDD EVO-X och MS Dashbord
        Xbox 360 Premium, Samsung ixtreme 1.51
        Wii Wiikey 1.9g
        Sen vet jag inte vad jag ska skriva mer

Comment

Original inlägg av codo Visa Inlägg
          du får köpa dig MS orginal HDMI kabel! Där finns uttag för optisk ljudutgång!
          jaha ja. de kunde man ju gett sig fan på.

Tack för svaret

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X