Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Online m. Chippad xbox360?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Online m. Chippad xbox360?

Har inte läst på så mkt om chippning av xboxen ännu men har hört att man ganska lätt kan bli bannad om man lirar med en chippad xbox?
    Löser en firmware hackad cd läsare lr va de nu e?

Om jag nu chippar min xbox elite men spelar ett spel som jag köpt, medans chippet är i, riskerar jag då att bli bannad från xbox internet?

Tack för svar

Flashar du din dvd med senaste iXtreme så är risken att bli bannad mycket liten. Men risken finns alltid.
    Microsoft har knappast givit upp kampen :-)
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

Men om man spelar ett o-brännt spel då? Alltså ett köpt helt lagligt spel?
      Kan man fortfarande bli bannad om man spelar då?

Comment

Original inlägg av HeadHunter87 Visa Inlägg
        Men om man spelar ett o-brännt spel då? Alltså ett köpt helt lagligt spel?
        Kan man fortfarande bli bannad om man spelar då?
        har du modifierat din box finns alltid chansen att bli bannad. oavsett om du spelar backuper offline eller inte. senaste ixtreme är dock det säkraste du kan använda. den startar inte backuper som skiljer sig från orginalet. (dvs stämmer inte stealth så starar den inte spelet). du kan spela backuper online lika mycket som original.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X