Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med mitt Live reg.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med mitt Live reg.

Hej hej,

Jag har ganska nyligen inskaffat ett Xbox 360 och tänkte spela lite Live, men när jag ska registrera mig och när jag kommer fram till Postal Code så skriver jag in den jag har, men det står att den är ogiltig. Så jag kollar upp vad som kan va fel, och det visar sig att det står att jag är från United Kingdom och det går inte att ändra på, är det någon som kan hjälpa mig med detta?

Jag har provat att registrera om mig och köra hela Xbox 360 setupen om och jag ställer in att jag bor i Sverige men det blir ingen skillnad.

Tacksam för hjälp!

Ring M$!
    X-Box 1.4
    Xenium *ICE*Pin-Head
    120GB HDD EVO-X och MS Dashbord
    Xbox 360 Premium, Samsung ixtreme 1.51
    Wii Wiikey 1.9g
    Sen vet jag inte vad jag ska skriva mer

Comment

Du skulle ju kunna googla fram en brittisk address och skriva in postkoden från den. Om du nu inte tänkte delta i någon tävling med fysiska priser, men nån sån tror jag inte de har som gäller i Sverige ändå.

För skojs skulle föreslår jag SW1A 1AA, vilken är postkoden till Buckingham Palace :P

Comment

Original inlägg av Phredreeke Visa Inlägg
        För skojs skulle föreslår jag SW1A 1AA, vilken är postkoden till Buckingham Palace :P

LOL!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X