Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Byta ut dvd före inlämning till Microsoft

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Byta ut dvd före inlämning till Microsoft

Jag har 2 st 360 premium där dvd spelaren på box nr1 har börjat ge clean disc på flera brända och även någon gång på felfria orginal.Box nr1 har jag köpt ny.
    Box nr2 köpte jag begagnad och har nu fått rod och klistermärket är intakt på den så den verkar inte ha varit öppnad.Om jag ringer microsoft och får box nr2 inlämnad på garanti kan jag då ta dvd spelaren från box nr1 och sätta i den när jag skickar in den eller kan dom ha serienummer även på spelarna registrerade så dom ser att det inte är rätt spelare?Någon som gjort något liknande och lyckats?

Förstod inte frågan ordentligt, men det kommer ju synas efteråt du vart inne i boxen ifall du inte har hållit på med med klistermärken förr.

Comment

Såg nu att texten blev lite rörig,jag har en box med rod och en annan box som spelaren är dålig på.Frågan är om dom kan se att jag satt i den andra spelaren i rod boxen förutsatt att jag lyckas behålla klistermärket helt?.

Comment

Tror inte det, men vet inte helt säkert.

Comment

Försökte registrera boxen på xbox.com men gick inte så den verkar vara registrerad på förra ägaren så nu kan jag glömma att skicka in den

Comment

Är det boxen som du köpt som är bannad och isf, är den bannad?

Comment

Boxen jag köpte begagnad gick inte att registrera på xbox.com.Man kan registrera den där så har supporten har kontaktuppgifterna på ägaren vid service.Den verkar vara registrerad på förra så då hjälper det väll inte att ringa support heller

Comment

Men vilken utav dom var det som blev bannad? Den du köpt ny eller begagnad?

Comment

Ingen är bannad vad jag vet?Den jag köpte begagnad har jag aldrig spelat på live med.Men den jag begagnade har fått rod så jag gick in på http://service.xbox.com för att kolla om den var registrerad på förra ägaren och det verkade den vara för jag kunde inte registrera mig på den boxen.Och vad jag förstår så gäller inte garantin när man köpt den begagnad och den är registrerad på någon annan.Jag funderar att ringa supporten imorrn och höra vad dom säger.

Comment

ursäkta råkade skriva fel, menade vilken som fått rrod. ring å fråga dom som du sa och hör vad de säger

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X